Informàtica laia 4t
dimecres, 9 de novembre del 2016
BENVINGUTS. He creat aquest bloc tan interessant, on durant aquest curs de 4t de l'E.S.O, pujaré les activitats que faja a classe. Espere que us agrade i el feu servir. Fins aviat!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada